Ślub | Futra | Skóry | Buty| Uroda |
WEDDING | FURS | LEATHER | SHOES | BEAUTY |
moda.com.pl
| Bielizna | Dżins | Textil | Sklep | Akademia
| UNDERWEAR | JEANS | MEMBERS | KSIĄŻKI | KURSY
 
 

moda.com.pl   
News | Ogłoszenia | Targi | Oferta rynkowa | Badania rynkowe | Trendy | Pokazy | Projektanci | Fotograficy | Sklep | Katalog firm
Nawigator Mody | Akcesoria | Ludzie mody | Edukacja | Książki | Nowe technologie | Meble | Archiwum | O nas | Praca | Kontakt
Ludzie mody

Katarzyna Galant

General Manager firmy Bestseller Retail
(Oddział firmy Vero Moda w Polsce)


Moda.com.pl:
Ile lat ma i jakiej narodowości jest Vero Moda?
Katarzyna Galant:
Istnieje od 20 lat.
Powstała w Danii, założycielem firmy był Troels Povlsen, cały czas jest jej głównym szefem.
Zaczął skromnie - od szycia ubrań, które następnie sprzedawał w sklepie, prowadzonym wspólnie z żoną.
Moda.com.pl:
Jaka jest więc tajemnica sukcesu Vero Mody, która pozwoliła firmie na tak szybką ekspansję?
Jest to bardzo popularna marka, również w Polsce.
Katarzyna Galant:
Tajemnica sukcesu tkwi w haśle "modna odzież za przystępną cenę".
Dania jest małym krajem, firmie szybko zrobiło się "za ciasno".
Początkowo Vero Moda wkroczyła do pozostałych krajów Skandynawii, później do Niemiec.
Obecnie ma 700 sklepów w Europie i Azji.
Dania to zresztą światowe zagłębie mody.
Wiele znanych marek wywodzi się właśnie stamtąd.
Wystarczy wspomnieć Jackpot, Brandtex, Part Two, 4 You.
Moda.com.pl:
Czy Vero Modę można określić jako markę globalną?
Czy występują różnice lokalne np. w wystroju sklepów?
Katarzyna Galant:
Zdecydowanie firma dba o to, by być marką globalną.
Co prawda, w Danii jest sprzedawana licencja na prowadzenie sklepów, ale konsultant Vero Mody nadzoruje ich wystrój, kwalifikacje personelu itd.
Moda.com.pl:
Kim jest klientka Vero Mody?
Katarzyna Galant:?
Swoją ofertę kierujemy do grupy wiekowej od 15 do 35 lat.
Linia "Vero Moda" to klasyka, dobra na każdą okazję.
Linia "ONLY" bardzo się odmłodziła i jest tu więcej "odlotowych" rzeczy dla młodych dziewczyn - bojówki, kresze, wiązania, wszystko, co w danym sezonie jest na topie.
Najbardziej elegancka jest linia "Jacqueline de Young".
To "spokojne" rzeczy, wykonane z bardzo dobrych tkanin.
Moda.com.pl:
Mam wrażenie, że Vero Moda sprzedaje nie tylko ciuchy, ale też pewną "ideę mody", a nawet styl życia. Katarzyna Galant:
Tak, dbamy o to, by w naszych rzeczach kobieta mogła spędzić czas w różnych sytuacjach, "od rana do wieczora".
Jest to moda dla uczennic, studentek, ale też dla dojrzalszych kobiet, pracujących w biurze.
Mamy kreacje na wieczór.
Równie ważne w naszej ofercie są akcesoria - paski, torby, apaszki.
Do niedawna sprzedawaliśmy nawet perfumy, ale wycofaliśmy się z tego pomysłu.
Natomiast poszerzyliśmy naszą propozycję o buty, które sprzedają się świetnie.
Moda.com.pl:
Kto projektuje dla Vero Mody?
Katarzyna Galant:
W Danii znajduje się główna siedziba firmy.
Tam projektują młodzi ludzie, często świeżo upieczeni absolwenci szkół artystycznych.
Śledzą najnowsze trendy, ale także obserwują styl ulicy.
Kolekcja planowana jest z jednorocznym wyprzedzeniem.
Ostatnio będąc w siedzibie firmy, zamawiałam rzeczy już na lato 2001.
Moda.com.pl:
Wydaje się, że Vero Moda szczególnie dba o swój wizerunek.
Słynne top modelki bardzo często pojawiają się w kampaniach firmy.
Katarzyna Galant:
Tak, firma niemal od początku akcentowała swoją pozycję właśnie m. in. poprzez kojarzenie Vero Mody z twarzami znanych modelek.
Były to m. in. Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Helena Christiensen.
Helena już po raz trzeci wystąpiła w kampanii Vero Mody.
Ostatnio pojawiła się na zdjęciach ze swoim dzieckiem.
Doskonale oddaje styl Vero Mody, a poza tym jest Dunką, na stałe mieszka w Kopenhadze.
Jest bardzo zaprzyjaźniona z firmą.
Moda.com.pl:
Kiedy otworzono pierwszy polski sklep?
Katarzyna Galant:
Vero Moda jest obecna na polskim rynku od 5 lat.
Pierwszy sklep powstał w Łodzi w 1994 roku, pod koniec lipca tego roku otwieramy już jedenasty sklep we Wrocławiu.
Moda.com.pl:
Muszę przyznać, że często odbieram w redakcji maile i telefony osób, które są zainteresowane kupnem licencji i proszą o kontakt z Waszą firmą.
Czy planujecie powiększenie sieci?
Katarzyna Galant:
Tak, my również odbieramy bardzo dużo takich sygnałów.
Na razie jednak firma Bestseller Polska jest dzieckiem duńskiej firmy Vero Moda.
W związku z tym wszystkie sklepy w Polsce są sklepami firmowymi.
Być może w przyszłości, po dalszym umocnieniu naszej pozycji na rynku, będziemy zainteresowani sprzedażą licencji.

Rozmawiała: Małgorzata Szwed-Kasperek

Najnowsza kolekcja firmy Vero Moda

Twoja opinia na ten temat

-------------------------------------------------------------------------------
Rubryka "Twoja opinia na ten temat" zawiera uwagi i komentarze, nadesłane przez użytkowników portalu Moda.com.pl.
Za ich treść redakcja "Moda.com.pl" nie ponosi odpowiedzialności.
_______________________________________________

Mieszkam w Szczecinie i od ok. 2 lat ubieram sie w sklepach Vero Moda i muszę przyznać mając porównanie sklepu szczecinskiego do Gdyńskiego że jednak w Gdyni jest duzo lepsze zaopatrzenie a i przeceny są większe i wcześniej sie zaczynają.
W Gdyni jest dużo takich ubrań których wogóle nie ma w Szczecinie.
Muszę przyznać że jestem bardzo zadowolona ze wszystkich ubrań które kupiłam w tych sklepach.
Mam takie pytanie, ponieważ większości osób, tak myślę, zależy na tym ażeby często takich samych ubrań nie spotkać na ulicy, więc jak dużo sztuk danego modelu można kupić w sklepie?
Podejrzewam ze jest dość dużo, a według mnie to jest chyba trochę nie dobre bo te ubrania powinny sie wyróżniać a nie być pospolite, tzn że może np. nosić je pół Szczecina, a jakby było tylko parę sztuk z danego modelu to byłoby wspaniale i nie byłoby dużego prawdopodobieństwa że spotkamy kogoś na ulicy w tym samym.
Dla mnie nie jest to zbyt miłe uczucie.
Ale poza tym jestem bardzo zadowolona z tego ze istnieje ten sklep.
Moje drugie pytanie to: Co mogłabym zrobić, gdzie poczynić pierwsze kroki ażebym mogła otworzyć taki sklep? Proszę o udzielenie informacji.
Dziękuję
wierna klientka Vero Moda
Marta Miedzierska

_______________________________________________
Cześć,
Choć e-mail jest krótki, jest on dla mnie ważny.
Chciałbym się zapytać czy Veromoda ma ciekawą kolekcję męska i czy mogłbym za pośrednictwem internetu otrzymać jej zdjęcia ...
Chodzi mi o modę poważną dla młodych mężczyzn ...
Tomasz Kamiński




 
 Oferta rynkowa

Business:  Fashion | Firmy | News | Ogłoszenia | Targi | Oferta Rynkowa  Fashion:  Trendy | Pokazy Mody | Gala Dyplomowa | Złota Nitka | Projektant Roku | Sztuka Projektowania  Who is who:  Ludzie Mody  Designers:  Projektanci | Jewiarz-Bartczak | Filingier | Drewniak | Ignar | Jaroszewska | Gmach DXB | Dukało | Dworak | Hanuszkiewicz | Jarmołowska | Kaliski | Korytowska | Kruszyńska | Kycia | Łagońska | Michalska | Sicińska | Transmode | Walczak
Profashion Kiosk:  Prenumerata kwartalnika Moda.com.pl  e-moda.pl:  Wedding.pl: Wyznania Miłosne | Obyczaje ślubne | Poradnik Młodej Pary | Pokazy mody ślubnej  Leather.pl:  Buty | Dodatki | Skóry | Futra  Beauty.fashion.pl:  Zdrowie | Face | Skin Line | Hair Perfumy | Wizażyści mówią | Archiwum
Dla prenumeratorów  www.bielizna.pl:  Firmy | Trendy | Oferta Rynkowa | Pokazy Bielizny www.jeans.pl:  Blue Business | Casual Show www.textil.com.pl:  Firmy | Trendy | Tkaniny | Technologia

Copyright 1998-2014 by moda.com.pl